Random dag ! :D

hehe, jag och matilda är så fucking random ! :DD

första skol dagen idag -.-
det va väll okej, men det bästa idag i skolan va nog att få träffa vissa människor :D o vissa inte -.-
bästa i skolan va att vi skulle skriv en helt fantasi o random berättelse :D
haha, min handla om **** (aaaaa) älskar han grymt mycket, har saknat honom så JÄVLA FUCKING mycket under lovet ! ! ! !
fan ville bara går fram o krama han o säga:
****, jag har saknat dej ! <3
men så blev det inte rikitgt :pppp hahah,
matildas o min micheal jackson dans :D
vi äger kuk ollon ! :D
hejjdåå ! :D
blir inte så många uppdatera men en om dagen ska jag väll försöka med dudes :D
hörs imorgon ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0