kära bror,

Alexander Buhaj, brorsan, jag vet inte vad jag ska säga, du är helt underbar, du är så jävla snäll. du fattar presic allt man säger, allt du s'ger betyder så grymt mkt. du har gått igenom det jag går igenom just nu. jag kan prata med dig om allt. du vill verkligen hjälpa mig igenom mina tankar, att jag ska vara mgi själv.
När jag har haft det jobbigt så fanns du där, du finns fan allt, vad som än händer. du betyder skit mycket.
jag kan bara ringa dig när det har hänt något, du försöker hjälpa mig, och det gör du också, jag har snart inga tankar kvar om det hemska saken..
du är en av dom jag kan säga allt till. du är av av dom jag älskar sjukt mkt, jag har många '' brorsor '' men du är en äkta. En som jag verkligen vill ha som bror.
aleks, iloveu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0