'' jag vill inte dö, jag vill inte leva mer ''

ingen behöver läsa, vill bara skriva av mej



jag vet inte vad jag lever för, att få dö någon vacker dag, jag lever bara för trenniskor, kankse fyra, jag vill leva men endå dö, jag känner mej som ett lik som bara låter dagarna gå, som bara sitter coh låter allt skit komma, jag har fått så mycket skit så det är nästan som min vardag, det är bara så, jag vill bara säga att jag kankse kan dö med en eller två människor, men ingen av dom vill dö, dom vill leva livet flut ut inte jag, det kan lika gärna ta sluta nu, jag vet inte vad jag har gjort för fel i livet, jag känner mej som om jag inte har någon andledning att leva, bara för att jag sitter och skriver som om det vore det sista jag gjorde, jag kanske ska dra snart, föralltid, och aldrig komma tillbaka då skulle ni allt må va ? jag vet att det finns människor som vill att jag ska dö och säger att jag inte har något liv, jag kan lika gärna hålla med, jag har inget liv, jag kankse ska gå till tågstationen, finns inte så andra många sätt, jag vill bara försvinna, jag vill att jag ska försvinna snabbt som alltan jag vill bara veta vad jag ska säga till gud om jag ens kommer dit, kankse kommer till helvetet och inte till himmlen som dom flesta vill. jag kan inte fatta vad ni tänker med, att ni kan leva med er själva när ni sitter där och tror att ingen kan ta självmord men om ni inte tror på mej kan ni följa med mej, och stå där och titta, ingen kan stoppa mig, på något sätt kommer mitt liv ta sluta innan ni hinner komma på att ni har glömt mej, jag vill tror på att någon kommmer att sakna mej men det är svårt. allt jag känner är att jag inte har något liv, jag slutade at tro att det skulle bli bra för ett och ett halv år sen,

jag vet lika som finns för mej och vilka jag vill prata med, jag älskar er 7kymkt men inte tillräckligt för att få mej att inte vilja dö, jag vill skulle vilja försvinna bara ett poff så borta, och sen om jag skulle vilja av något skäll komma tillbaka så skulle gud låta mej men ingen låter mej göra något, jag vill inte vara en sån som ljuger eller något sånt men det känns som om mitt liv inte va menat att finnas, att jag bara va en sån som skulle kunna ta all skit utan att tjafs imot, men då trodde du fel GUD, jag är också en männiksa, det finns ingen som kan fatta hur jevla dåligt jag igentlligen mår.

JAG SKA DÖ, DOM SOM INTE TROR PÅ MEJ, NI KAN JU BARA SKITA I ATT LÄSA, JAG VILL BARA ATT INGEN SKA FÖRSÖKA ATT STOPPA MEJ !

jag känner som om jag har levt mitt liv till slutet om några veckor kankse jag inte finns mer,

du som har läst detta du kanske inte tror att jag inte gör det men du ska få se, du ska bara se,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0