helllu ;D

jahaos, jag är väldigt trött men endå super glad, ska dra om 10 minuter till skolan, sen dra jag till kms och väntar på linnea (aaa) sen bör det av till my place ;D
fett kul !
och det jag pratade om typ hela kvällen va om han ! omfg, jag är så kär ! får ont i magen bara av at säga ditt namn,<3
aja, JAG BEHÖVER HJÄLP !
snälla någon som kan hjälpa mig ! ?
vad jag göra ?
ska jag gå på det att han gillar mej `?
eller ska jag avvakta lite och har lite extra uppmärksamhet på han ?
vad jag göra ?
idag i skolan ska vi väll första ha :
08.20 - ?????
09,30 - rast till 10
10,00 - 11,15  ???????
det endå jag vet e att jag ska göra en grej på musiken som är sista lektionen idag ;D

puss hej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0