Dagen ! :D

Japps, nu sitter man här igen och är AS trött !
somna kl.2.50 inatt o vakna kl. 06.15 -.-'
sen efter skolan stack jag hem på en gång ; )
sen efter ett tag så kommer matilda och knackar på :o förvånad jag blev, för hon sa att hon skulle va med någon annan idag men ingen kunde så då fick hon vara med mej o linnea, hehe o sen ringer vi linnea och då grågar hon om lisa får vara med ;) såklart du får, sa jag då... sen efter tyyp 5 sek så ringer steffi och frågar om hon fick vara med ;oo xD
det skulle va jag o linnea det blev jag, linnea, matilda, steffi, lisa xD hahhaha
men kul va det ;))¨
kommer en bild vi tog ;D
vi är så serriösa !
bara en varning ! C:  älskar mina bitchare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0