2o1o va fean ! :D

hhejsaan bloggen ;)) <3



förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat x) jag vet latoxé.. haha men men det är 1/1 2o1o :D *hapy face x2 *
detta år hoppas jag på ett bättre liv o sånt ;D men det rullar på som vanligt nu inget nytt typ... jag vet inte ens vad jag ska skriva x) kände bara för ett onädigt inlägg :)
jag sov till kl. 14.17 så jag har inte gjort så mycket xD haha men jag suttit vid datan efter jag hade ätit lunch o badat :D

mitt nyår var inte så kul, det var middag som vanligt sen titta på fyverkriet men jag gick hem lite tidigare för jag orkade inte vara med familjen.... vi har lixom inget roligt på nyår alltid samma sak -.- det är jobbigt :(

mitt header är helt CP det går inte att ladda upp :( men jag ska försöka att ladda upp ett nytt iaf om det funkar så... titta ett nytt header 8DD

jag ska börja med '' dagens outfit '' men det blir snart det


XoXo liinnenglund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0