GLAD ! :DDD

hhejjsaaaann ;DDDD <3333333

NY JÄVLA HÄR SKA BLOGGAS ! :DDDDDDD
ska börja blogga igen, dagligen ;D
nu har jag börjat om ordenligt, jag har t.o.m blivit gift o kkär ! <3 :D
jag har varit myckett med matilda ( FÄSTMÖÖ) o steffi linnea o alla er :D
älskar er tjejer över hela mitt hjärta :D fast mitt hjärta tillhör någon annan oxå ;DD
ni kan ju inte bara gissa? ;DD haha
I måndags va jag med matilda o Björne o Divak, dom åkte snowboard... matilda o björne höll på med varandra hela tiden, dom är söta tillsammans, jag o Divak gissa på att dom kommer att bli tillsammans innan nästa månad :ppp haha, sen har vi varit  med dom en gång till :DD
o sen innan det så va jag o matilda med björne o Niklas  o sen med björne o titta på  film :pppp
jag saknar min matilda som är i ROMME ! :D <33333
jag saknar även en till ;DDD vill inte säga det på bloggen ;))))
adda bdb:n o msn:n om ni vill veta :D
linnenglund @ bdb
[email protected]
mycket har hänt, jag har också färgat håret o klippt det ;DDDD
jag har blivit bättre i skolan, jag har blivit mer interssetad i hockey ;* det är kul att titta på :DDD <33 men ett slagsmål då o då är ju kul det oxå ;DDD 
har blivit mer o mer ensam, men det är skönt då o då  men jag har ju vänner men vill vara mer själv i skolan men annas är jag med f0lk hela tiden tyyp ;DDDD haha
jag är på jätte bra humör ;DDD haha <333333
väldigt glad över ...... ? något tror jag ;ppppp hahhaah
men nu ska ni väll få lite bilder i från dagen o på min nyaa frisa :DDDD  clara o vilma ;DD


 såå jävla heeta ! :DDD
 mina små hjärtan ! :DDD




kankse bloggar mer ikväll men messa mej ! 0761070797 :DDDD <3333

much love // liinnenglund :DD <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0