FAN ! MÅSTE SKÄRPA MEJ !

fan, vad jag känner mej dåligt : (
jag mååste verkligen skärpa mej, ska försöka iaf (aa)

japp, nu är lovet slut, skola imrgon -.-'
jobbigt.com. under lovet har det hänt en del, jag har varit med matilda för det mesta men nu är hon i vidåker, saknar dej bitch, jag sov hos henne förra veckan från fredagen-lördag o sen från söndagen till måndagen. skit kul, har kramp
i fingrarna, o det är bara jag o matilda som fattar vad jag menar, vi har världens bäästa humor...
vi har drogat henrik's video på yt, dom är bäst : )
'' this is what happens when you take drugs'' hhahahaahaah
vi har ätit PMS choklad, varit med Björnbakk, varit med Danne, tittat på hockey, tagit 1000 bilder typ ska ladda upp några sen, varit med jasse, suttit o skrivit, ätit, xDDD
sen har jag släppt DD, nu är det 4725571780337706 som gäller.
jag va med lollo igår för fösta gången på 3 månader, fett kul det va.
jag har fått en iPod touch :D kommer bild sen
varit i finland. gött som fan, flummade med brorsan, hehe,

o jag är skit glad för idag ska jag vara med min bebisar :D
robin thunholm
alex andersson
har saknat er fetma mycket ! har inte sett er på fler fler månader, vi ska ha skit kul :D
älskar er ! 

nu kommer bilder som fan :D





hejjddåå, bloggar ikväll <33
i love u 1s4k !
där sa jaaa det ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0