FAN ER ! ...

hhejsaan ;)) <3

japp nu har jag tråk som fan ! :( underhåll mej någon? (aa) <3
men nu får jag bara skriva av mej lite :
Assa shit ! håll er borta borta ut ur mitt privat liv o förhållande för det har ni inte ett skit med att göra !!! :@ ni säger att han skäms över att vara tillsamans med mej, men då hade han ju inte varit tsm med mej!? då hade det bara varit sjukt ! och ni tror ni vet mer än vad ni vet ! NI VET FAN INTE ETT SKIT O MEJ ELLER HONOM ! :@ jag blir så sur när jag hör saker som ''han skäms över dej '' o '' du vågar inte vara med honom själv'' o '' du fjäska för honom ''
för det första 
- han hade sakt det, jag har t.o.m frågat om han gör det men jag vet att han inte skulle ljuga för mej !
-jag vågar viste men ni vet inte allt
-varför skulle jag göra det ??
nu fick jag skriva av mej lite ! ttack för det



bloggar imorron ;)
much love liinnenglund <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0